| Al Jinan University Website is now loading....

Jinan University Faculty of Mass Communication

ع
Media Training Center

 

The Media Center helps students to develop their abilities and expertise through training and practice, along with the theoretical subjects that are taught.

The Media Center has a central studio which is professionally equipped for filming TV programs using audio-visual equipment.

The Center also organizes a range of training courses on television production, presentation, audio-visual montage and public speaking and relations.

The Center also produces videos of the conferences and national events organized by the University.

 

 

حيث يتمكن الطلاب من تنمية قدراتهم وخبراتهم عبر التدريب والممارسة العملية، إلى جانب المواد النظرية التي تعطى في قاعات التدريس.

يرتبط مركز التدريب بالاستديو المركزي المعد بشكل محترف، لتصوير أغلب البرامج التلفزيونية مستخدمين مجموعة من التقنيات المرئية والمسموعة من كاميرات وأجهزة مونتاج وصوتيات.

كما ينظم المركز مجموعة من الدورات التدريبية في الاعداد والتقديم التلفزيوني والمونتاج المرئي والمسموع، والإلقاء والخطابة والعلاقات العامة.

ويقوم المركز بالتعاون مع الطلاب بإنتاج العديد من التقارير المرئية، التي تترافق مع المؤتمرات المركزية والمناسبات الوطنية التي تنظمها الجامعة وكلياتها.

 

 

Follow us on

EXPLORE