| Al Jinan University Website is now loading....

Jinan University

ع
External Affairs


External Affairs

External Affairs at Jinan University Seeks to create a special relationship between the university and various public and private sectors of activities of civil society and educational institutions, and to build bridges of cooperation which contributes to the definition of a letter the university and its goals, including the respect of the construction of qualified cadres scientifically, armed with faith in the service of man.

External Affairs are of vital activities necessary within the university to strengthen the relationship and to strengthen the university to internal and external audiences, and consolidate the concepts of positive about the university, and create a good image for a prestigious scientific and cultural activities.

The work in this section can not be done only lived mission of the university and their meanings embodied in the daily job performance, and excludes him from the career he wanted non-traditional creative routine, which show what is the functional center are marginalized.

 External Affairs Director  
  Eng. Rabih Harrouk     
EXT@jinan.edu.lb        

 

العلاقات الخارجية

يسعى قسم العلاقات الخارجية في جامعة الجنان إلى إيجاد علاقة مميزة بين الجامعة ومختلف القطاعات العامة والخاصة من فعاليات مجتمع مدني ومؤسسات تربوية، وبناء جسور من التعاون مما يسهم في التعريف برسالة الجامعة وأهدافها، ومنها ما يختص ببناء كوادر مؤهلة علمياً، متسلحة بالإيمان لخدمة الإنسان.

تعتبر العلاقات الخارجية من الأنشطة الحيوية الضرورية داخل الجامعة لتقوية وتدعيم علاقة الجامعة بجمهورها الداخلي والخارجي، وترسيخ المفاهيم الإيجابية عن الجامعة، وايجاد صورة مرموقة طيبة عن نشاطها العلمي والثقافي.

انّ العمل في هذا القسم لا يستطيع القيام به الآ من عاش رسالة الجامعة وتجسدت معانيها في أدائه الوظيفي اليومي، ويستبعد عنه من أراد الحياة الوظيفية الروتينية التقليدية الغير مبدعة، التي تظهر ما يمثل من مركز وظيفي بصورة مهمشة.

 مدير العلاقات الخارجية    
المهندس ربيع حروق    
EXT@jinan.edu.lb      

 

 

Follow us on

EXPLORE